Frukost i vanlig ordning

Hallonsmoothie (100 g hallon, 1 banan och 150 g vaniljyoghurt), örthé, mörk bröd med ägg och skagenost.

 

Ett inlägg med frukost i vanlig ordning, haha. Känns som att det är det enda jag kommer att blogga om tillslut.... Närå. Har bara haft lite dåligt med energi de senaste dagarna. Men hoppas det ska gå om sig strax!

 

Börjar 13.15 idag igen och slutar 15.00. Idag får vi äntligen tillbaka tentorna från Sociologikursen... Jag vet redan vad jag fick (C), är nöjd... Fast blev mindre nöjd när jag fick reda på att inte en enda hade fått A och ingen hade fått E. I princip ALLA fick C eller D. Hur har det gått till? Är det ens möjligt att precis ALLA studenter i en klass har varit lika duktiga... ? Men tydligen så gillar just den lärararen att sätta medelbetyg, alltså C. Så det är väl vad man har att förvänta sig i den kurs jag går nu också då, vi har samma lärare där :p


Kommentarer
Postat av: Marléne

Ja det är lite konstigt!

2011-04-12 @ 12:02:54
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0