Frukost



Visst är det mysigt med frukostbilder? Tycker jag i alla fall. Idag fick det bli rågkusar (fullkornsbröd) med lättkeso, tomater, paprika och örtsalt som krydda. I min mening funkar örtsalt på det mesta, speciellt grönsaker. Ni borde testa!

Förlåt för den dåliga uppdateringen föresten. Är så led på att mina batterier till kameran tar slut så snabbt. Spelar ingen roll om jag laddar batterierna hela natten eller bara någon timme, det räcker ändå till att bara ta ett par bilder. Vilket givetvis betyder att jag måste införskaffa nya... Suck.

Idag skall jag försöka få lite mer ordning på lägenheten. Det är inte så tjusigt med en massa kartonger uppstaplade längs väggarna. Vet dock inte vart jag skall få plats med allt, vi har bara en garderob (eller ja, snarare skrubb) och alla våra grejer får inte plats ute i lägenheten. Nåväl, jag löser det nog på något sätt. Med lite Lady Gaga i högtalarna skall jag väl ändå känna mig lite pepp hoppas jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0