Det bästa sättet att börja dagen...

...är att äta en stadig frukost. Den får gärna vara nyttig också, men det viktigaste är ändå att den är stadig, så man klarar sig nästan hela dagen. Idag åt jag två rågbröd med keso, avocado och tomat på. Till det drack jag en hallon&blåbär smoothie och en kopp grönt thé. Gott!

Nu skall jag göra mig i ordning och sedan kila ner på byn en sväng. Behöver nämligen införskaffa lite förnödenheter till en tårta som jag skall göra senare idag. Min älskling fyller tjugonio imorgon! (japp, nästa år blir han gubbe, haha)

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Men ååh vad gott det låter <3

Är du hemma for always nu???

2009-10-07 @ 11:44:22
Postat av: Emma

Anna: Jag är hemma for always nu ja :-D Och har vi tur så har vi kanske även en egen lägenhet i Östersund i november! :-)

2009-10-07 @ 12:09:11
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0