Bra helg!

En riktigt bra helg är snart till ända... I fredags hängde jag och älsklingen med Maria och kollade på "Stinsen brinner" och en massa andra härliga Galenskaparna sketcher. Igår såg jag och älsklingen Catching Fire på bio, och jag blev i alla fall inte besviken. Tycker t.o.m att den var bättre än den första. Har läst böckerna och jag tycker att filmerna gör ett bra jobb, än så länge :) 
 
Idag har jag absolut ingenting planerat, ska nog mest slappa framför datorn och plugga lite (men ytterst liiiite). 
 
Bild från igår, efter bion. Jag måste verkligen fixa mitt hår snart... Utväxten börjar bli lite väl nu ;-)
 
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Matrim

Så jäkla vacker min älskade! ^^

2013-11-29 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0