Lite snabb uppdatering

Julen är över, ett nytt år har inletts och jag har varit sådär ofattbart dålig på att uppdatera bloggen igen... men men, allt är bra med mig i alla fall! Hade verkligen en perfekt jul, och jag hade dessutom fruktansvärt roligt på nyår! Kunde inte ha fått en bättre avslutning på 2012! :)
 
Tänkte bjuda på en bild från julhelgen, då nästan hela familjen var med och åkte pulka i syrrans backe :) Var en jättemysig dag!
 
 
Idag ska vi iväg och ha kalas och avskedsfest för en av mina närmsta vänner; Maria. Hon ska nämligen göra sin praktik i England och åker den 18 januari. Maria och jag går socionom samtidigt, men hon går interprogrammet, medan jag går klassiska. Intrarna måste göra sin andra praktik utanför Norden, medan vi i klassiska kan göra den i Sverige igen, om vi vill. Jag börjar min praktik den 21 januari och kommer att synas i Strömsund. Kommer att bli jobbigt att pendla, men betydligt lättare än att behöva flytta igen!
 
Kanske kommer upp lite bilder från kalaset senare, vi får se helt enkelt...
 
Until we meet again, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0