Andra praktiken

I dag drog min andra praktikperiod igång, och denna gång hamnade jag på Socialtjänsten i Strömsund. Jag kommer framförallt arbeta med ensamkommande flyktingbarn, men kommer förmodligen att "hoppa runt" lite på hela Socialtjänsten. Känns jättespännande och en hel del pirrigt, så klart!
 
Åkte 7:20 i morse, och kom hem bara för en alldeles liten stund sedan. Men det är så mina vardagar kommer att se ut 15 veckor framåt, med enda ändringen att jag åker 6:30 varje morgon. Kommer att bli sjukt jobbigt att vara borta 12 timmar per dag, men man får helt enkelt försöka att sova på bussen. Som tur är kommer jag att ha en dag i veckan då jag bara ägnar mig åt studier (troligtvis fredagar), och då kan jag vara hemma i Östersund!
 
Bjuder på en bild från i lördags, då jag är alldeles för trött och sliten för att hamna på bild i dag ;)
 
 
Väntar nu på att maten ska bli klar... Resten av kvällen kommer att ägnas åt att slappa framför datorn, och sen ska jag även försöka klämma in lite träning. Blir dock tidig läggdags i kväll. Sov alldeles för lite i natt, och det börjar kännas i kroppen och huvudet nu...
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0