Slingor

Sorry för dålig uppdatering den senaste veckan, men har pluggat en hel del plus att jag varit förkyld... :( Hatar verkligen att vara förkyld, det förstör i princip all planering. Man blir ju så trött i kroppen och orkar nästan inte göra någonting. Nu känner jag mig dock mycket bättre!
 
Tog och slängde i lite ljusare slingor i håret i helgen. All cred till min pojkvän som hjälpte mig med att dra upp slingor genom hättan. Tycker resultatet blev helt okej, det blev ganska fina nyanser. Tror dock att jag ska slinga det en gång till, så att det blir lite ljusare. Är lite less på att vara mörkhårig... brukar bli det på vinterhalvåret ;)
 
Nu ska jag lira lite GW2. Har pluggat det jag ska idag så måste ju belöna mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0