Klädbytardag 16 september

Igår var jag på klädbytardag. De brukar arrangera några stycken per år här i Östersund. Jag försöker att uppmana alla jag känner att gå på klädbyten, förutom att det är väldigt roligt så är det ju även snällt mot miljön! Alla har vi plagg och accessoarer i garderoben som vi egentligen inte använder. Hur härligt är det inte att byta bort de där plaggen som bara samlar damm till något nytt? Visst är det så att många gånger kanske du inte kommer hem med så många plagg som du tog med, men alla plagg som blir över skänks till insamling. Toppen ju! 
 
För er som är intresserade och bor i Östersund kan jag tipsa om att gå med i facebookgruppen "Klädbytardag i Östersund". Där lägger de upp information om kommande klädbyten, nästa kommer att bli den 25 november!
 

Igår hade jag i alla fall en toppendag, fick med mig en massa härliga plagg som jag tänkte visa! (sorry för fult kollage, men orkade inte finslipa...) :p
 
 
Skulle vara kul å få veta hur mycket allt det här hade gått lös på om jag shoppat det i butik. Säkerligen minst 2500 riksdaler...
Så ja, det lönar sig att gå på klädbyten! :)
 

Kommentarer
Postat av: AnnaAwesome

Shit vad mycket fint :D

Svar: Ja eller hur! Härligt med en helt ny garderob :)
isilya.blogg.se

2012-09-18 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0