Dagens outfit: 18 september

Tycker egentligen inte att bilderna blev så bra... Tråkigt ljus ute och jag ser bara trött ut (vilket jag förmodligen också är med endast 3-4 timmars sömn inatt...) Dessutom är ju tyvärr min Nikon Coolpix P50 kanske inte världens bästa kamera (visst, helt ok som kompaktkamera) men det går ju inte ens att jämföra med en systemkamera... Men kände ändå att jag ville lägga upp några bilder. Försöker ju vara duktig nu och uppdatera lite oftare! :) Känner mig inte som mig själv längre i kort hår heller, saknar mitt långa hår något oerhört. Dessutom är jag verkligen i behov av att liva upp håret med kanske en toning, då min utväxt syns jättetydligt.  Jaja, nog med gnäll! I övrigt har dagen varit bra än så länge, och nu ska jag läsa (plugga) lite... :)
 
 
 
Skinnjacka (fake) H&M | Polotröja Åhléns | Halsband Second Hand | Väska Köpt på en marknad | Ring Glitter | Kjol Ellos | Boots H&M

Kommentarer
Postat av: AnnaAwesome

Men g'damn vilken BABE :D

Svar: Tack gumman, vad snäll du är! :) KRAM
isilya.blogg.se

2012-09-18 @ 21:33:18
Postat av: Fjunis

Du ser cool ut på första bilden, och på andra bilden ser du ut som Bournes tjej i The Bourne Supremacy: http://www.moviemarket.com/library/photos/252/252880.jpg

Svar: Tack Fjunet! Kollade upp bilden och ja, det stämmer nog. Har inte sett filmen, men kanske måste göra det nu :)
isilya.blogg.se

2012-09-19 @ 00:12:42
URL: http://fjunifred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0