Halloween 2012

Här kommer lite bilder från gårdagens halloweenparty. Tog inte så jättemånga, men några i alla fall :-)
 
Sjukt sexig älskling :)
Såhär såg jag ut! Körde på "typ" en ragdoll. En ragdoll i en finare klänning i alla fall :p Peruk och linser köpte jag från Teknikmagasinet, klänning, tyllkjol och mamelucker (som inte syns)  har jag sytt själv för en herrans massa år sedan, parasollet tror jag har köpt från en marknad... Och sen givetvis en massa, massa smink!
 
Tog inte med mig bäbisen (alltså, systemkameran) på festen så nedananstående bilder är tagna med kompaktkameran.
 
 
Jag vann priset för kvällens bästa utklädnad och fick ta med den här snyggingen hem! Blev jätteglad :)
 
Var en jättetrevlig kväll, och ännu en gång vill jag tacka de underbara värdarna!
 
Nu ska jag göra mig i ordning och dra på gymmet en sväng. Efter det blir det städning...

Kommentarer
Postat av: Fjunis

Jag tror nog jag tycker Matrim varit sexigare än sådär... Och du också för den delen ;) Men shait vilka ambitiösa utklädnader! Speciellt du, det syntes inte att det var du på den första bilden, men på den andra :P Tror aldrig jag sett en så ambitiös halloweenutkädnad som din! Och jag har aldrig sett en så ambitiös halloweenfest heller, att vinna bästa utklädnad där är ingen liten bedrift!

Svar: Matrim + vampyr = går det att bli sexigare? ;)
isilya.blogg.se

2012-10-28 @ 15:52:22
URL: http://fjunifred.blogg.se
Postat av: Fjunis

Jag menar, du brukar vanligtvis ha bästa utklädnaden, men nu har du höjt det ännu en nivå! Overkill! :D

Svar: Ja, det var en jättetrevlig tillställning. Blev verkligen impad över hur duktiga folk var! De sa att jag fick bästa priset för att jag hade gjort allting själv (förutom peruken och parasollet då givetvis). Nu måste jag försöka hitta på något kreativt till nästa helg, men jag tror att jag har en idé... ;)
isilya.blogg.se

2012-10-28 @ 15:57:41
URL: http://fjunifred.blogg.se
Postat av: AnnaAwesome

Åh wow AS snyggt :D

Svar: Tack gumman! :)
isilya.blogg.se

2012-10-28 @ 19:06:58
Postat av: Maja Olofsson

Här glider man in på din blogg och så ser man dom här roliga bilderna.. Så SJUKT häftiga utklädnad!! Vad duktig du är! :) Miss you btw! :)

Svar: Åååh, finaste Maja, vad roligt att du hittade hit! Tack gulliga du, jag älskar att klä ut mig så det är otroligt kul när folk gillar det jag gör! Saknar dig också, det var alldeles för länge sen nu... Hoppas att allt är bra med dig! <3
isilya.blogg.se

2012-11-14 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0