Slutet är inom räckhåll

Yoho! Hoppas allt är bra med er... Här flytar allting på i sin stilla lunk. C-uppsatsen börjar sakta men säkert närma sig sitt slut, och det känns oerhört skönt. På onsdag ska vi lämna in ett "råmanus" och efter det blir det några dagars ledighet, i väntan på att höra vad handledaren tycker. Hoppas att vi inte behöver ändra allt för mycket. Vi har ju lämnat in texter eftersom och hittills har hon gett oss grönt, så jag borde väl egentligen inte alls oroa mig för mycket... Men man vet aldrig! Kanske det ser helt tokigt ut när man läser det från början till slut. Håll tummarna för oss ändå, bara utifall att :-)
 
Nu tänkte jag fixa lite käk och sen blir det att slappa en stund innan det bär iväg mot gymmet.
 
 
(Bild från igår)
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Snygg frisyr du har där, du passar bra att ha håret så.// kram svärmor.

Svar: Det roligaste är att det är bara en knut på huvudet, och en frisyr jag har när jag bara är lat! Men tack svärmor, gulligt av dig :)
isilya.blogg.se

2012-11-19 @ 20:04:56
Postat av: Fjun

Fin bild!

Svar: Tack Fjunis! :)
isilya.blogg.se

2012-11-20 @ 09:53:29
URL: http://fjunifred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0