Cravings: Höstfint

Plockade ihop lite smått och gott som gärna skulle få flytta in i min höstgarderob... Blir dock inte så mycket mer shopping för min del förrän nästa månad. Får hoppas att några av dessa är kvar! Är speciellt sugna på skorna, men de kunde ändå inte levereras förrän 21 september... Även de turkosa jeansen är ju snygga (och billiga!), och kul med lite annan färg än det som vanligtvis brukar dominera färgerna i höst (lila, vinrött osv.), även om just de färgerna råkar vara några av mina favoriter! Höstmodet är i särklass det bästa! ♥
 
 
Nu blir det sängen för min del, ska upp ca halv 7 imorgon. Sommarlovet är över, imorgon är det tillbaka till föreläsningar, skrivningar, tentaplugg och allt annat vad universitet innebär... Även om det känns vemodigt så är det väl också lite skönt, tillbaka till vardag och rutiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0