Dagens detaljer: 27 augusti

 
 
 
Pust! Är helt slut efter dagens eskapader. Var på universitet från 8 till 16.30, och tog endast korta pauser. Resten av veckan kommer förmodligen bli lika intensiv! Trött, led och frusen är vad jag är just nu, förmodligen efter alldeles för lite sömn inatt. Trots det så har dagen ändå gått relativt bra, och jag känner mig otroligt lättad över att måndag är över. Längtar som en galning efter imorgonkväll, då jag äntligen kommer att kunna logga in på SPELET som jag har suktat efter det senaste halvåret... Men mer om det imorgon! ^_^ Nu ska jag sova innnan jag stupar ihop, natti natt!

Kommentarer
Postat av: M.

Åh vart har du köpt dom svarta skorna? :)

Svar: De är köpta på Skopunkten! :) Kram
isilya.blogg.se

2012-09-25 @ 08:10:10
URL: http://www.monkisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0