Halloween 2011

Var på ett litet Halloweenkalas igår hos Maria & co. Antar att de flesta firade Halloween förra helgen, men vi hade inte riktigt tid då så vi fick ta det den här helgen istället... :)


Här spelas det munchkin.



Hippie, gasmasktomte och Gandalf.


Döden och hans zombieslav...


Pirat och gothtjej.

Zombie jag. Tycker att jag fick till sminket ganska bra, men skulle haft mer tid på mig så att jag kunde ha gjort mer sår och blod.

Döden och en ängel.


Sötnosen min :)

Förutom att spela munchkin och äta massa gotta såg vi också en spansk rysare, "El Orfanato" (Barnhemmet), tyckte att den var riktigt bra. Inte lika läskig som exempelvis Paranormal, men läskig nog för att man stundvis skulle känna sig riktigt obekväm. Se den!


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Åh SHIIEZ vad du såg hemsk ut :O Hur i all världens namn fick du till munnen??



Hur går det med plugget btw? Jag har haft min första hemtenta idag och den gick alldeles utmärkt tyckte jag ^^

2011-11-07 @ 12:03:30
Postat av: Emma

Anna: Haha tack! Det var det som var meningen :) Jag använde flytande latex (som torkar på huden och som man sedan kan dra i och skapa "sår") sedan målade jag med svart, röd och mörkröd ansiktsfärg... Sedan klippte jag till lösnaglar så att de liknade tänder och målade en slags gulvit naggellack ovanpå dem. Sedan var det bara att limma på där de fick plats :)



Det går bara bra med plugget, eller ja praktikten. Nu har jag bara 5 veckor kvar, känns jätteskönt! Trivs fortfarande som fisken i vattnet, men längtar som tusa tills det är över... Vill tillbaka till min älskling och katterna och vardagen i Östersund :) Åh vad roligt att höra. Du är GRYM Anna! Hemtentor kan både vara bra och dåligt. Skönt att man kan sitta hemma och skriva, men det gäller att ha disciplin :D

2011-11-07 @ 19:38:29
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Men gud snacka om påhittigt :P Jag bara sminkade mig lite crazy och då fick det räcka haha :P



Vad otroligt roligt när man hittar så rätt :D Så känner jag med när jag är på praktik!

2011-11-11 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0