En grå dag

God morgon! (eller ja, iaf för min del) :p

Jaha, och vart tog det vackra vädret vägen? Vaknade upp till en grå himmel och regn idag, kändes inte sådär jätteupphetsande att stiga upp. Men men, tror det ska bli något bättre tills nästa vecka.

Äntligen har min kurslitteratur kommit! Dock blev jag oerhört besviken att jag måste hämta paketet på Coop Forum i Lillänge, vilket innebär att jag måste ta bussen. Ta bussen för att hämta sitt paket från posten?! Vem tusan har hört talas om något så dumt? Hade absolut ingen lust att röra mig utanför lägenheten idag, men jag måste ta en sväng upp dit... Sedan måste jag på stan och uträtta lite andra ärenden.

Jaja, ska väl ta tag i det så man blir klar någon gång idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0