Ur min garderob: Vår & sommarskor

Nu tycks bloggen fungera som den ska igen. Blogg.se har haft driftstörningar i helgen vilket har orsakat att ingen har kunnat se inläggen, i alla fall inte på startsidan. Men nu är allt som det ska igen! (hoppas jag)

Nu har jag äntligen hittat alla mina vår och sommarskor, tror jag... Har grävt fram ur diverse kartonger och insåg att jag ändå hade en ganska anselig skara. Två par är nya (de bruna som jag visade häromdagen och de högklackade träskorna vänster om dem) men alla andra har olika åldrar, vissa har t.o.m flera år på nacken. Men dom funkar för mig! :) Favoriterna är förmodligen conversen och gladiatorsandalerna, men det är bara för att de är så sköna att gå i! Det känns dock otroligt skönt att äntligen kunna stoppa undan alla varma vinterkängor (även om jag kommer att längta efter mina favoritstövlar, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0