Lugn söndag

 

Åh vilken lugn och härlig dag jag har haft. Låg ute och solade på balkongen så länge solen tittade fram. Ingen tillstymmelse till färg ännu men jag kämpar på. Sen så har jag även planterat om nästan alla våra krukväxter, de var verkligen i behov av ny jord (därav bilden). Haha, kanske inte låter så roligt men det är faktiskt väldigt rofyllt att hålla på med växter... Japp, jag vet, börjar bli gammal :) Men jag har nog fått det från min mamma, hon älskar att odla växter och dona i trädgården.

Älsklingen började jobba från klockan sex, så jag har varit ensam ikväll... Har dock haft en riktig mysig kväll där jag bara tagit hand om mig själv med bad, ansiktsmask, peeling osv... Söndagar är perfekt att skämma bort sig själv lite! :)

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

En annan älskar också växter i alla dess former.. Samt att virka, laga mat och ha det rent och städat ^^ Gammnucka så att säg!

2011-05-09 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0