Frisyrer genom åren


Satt och kikade igenom lite egopics och insåg att jag har verkligen haft alla möjliga olika frisyrer... Så jag satte ihop ett litet kollage från 2006 till idag... Blev inte så snyggt kollage, men orkade inte sitta och pilla hur länge som helst :) Har ni någon favoritfrisyr? Själv så är jag nog mest nöjd med mitt hår idag, men det är för att jag länge har velat haft långt hår. Har faktiskt aldrig haft så långt hår som jag har nu! :) Ska bara spara några deci till så är jag nöjd. Annars är jag lite fundersam om jag kanske ska tona håret brunt igen, saknar det. Har ju en hel del blonda slingor i håret nu. Vad tycker ni? :)

Tänk att det skiljer över 4 år mellan bild "November 06" och "Idag"... Från en 19 årig liten plutt till 24 åring... Jag har väl åldrats hyftsat väl ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Marléne

vad kul! Jag önska jag hade kamera lite tidigare, då jag haft bland annat rosa och blått hår =)

2011-05-02 @ 13:33:19
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Marléne: Åh hade vart jättekul att se! :) Ja jag har haft en hel del färgglada frisyrer jag med (bla blått och lila) och sedan har jag även haft extensions... Vet dock inte vart bilderna på dem finns! :/

2011-05-02 @ 19:37:59
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0