Fredagen den 6 maj

Hej allihopa!
Hoppas att ni mår bra där ute... Har varit dålig på att uppdatera (som vanligt) de senaste dagarna. Men har verkligen inte haft någon lust att blogga överhuvudtaget. Det blir så ibland. Då är det bättre att inte blogga än att försöka tvinga fram något, anser jag. Hoppas dock på att lusten har kommit tillbaka lite nu :-)

Så, vad har hänt de senaste dagarna då? Inte så mycket faktiskt. Har varit på Campus på föreläsningar så klart, men inte kunnat plugga hemma. Har fortfarande inte fått min kurslitteratur vilket jag tycker är lite märkligt. Bokshopparna brukar vara snabba att skicka, men tydligen inte denna gång... Aja, får hoppas att jag får dem i början av nästa vecka!

I onsdags var jag ute på en liten shoppingtur med min finaste Sandra. Hittade en hel del fina och nödvändiga saker... Kan kanske visa upp något lite senare idag :)

Låg ute och solade lite på balkongen alldeles nyss. Det märks att jag verkligen inte är van att vistas i solen, blev smått snurrig efteråt... Skall verkligen anstränga mig att försöka få lite färg i sommar, jag är ju alltid vit som ett lakan. Ska sola i helgen om det blir fint väder, men lovar att vara försiktig :)

Nu ska jag göra lite nytta och städa lite i lägenheten. Vi hörs något mer sen!
Hoppas ni alla får en fin och solig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0