Kvällsfika

Kom alldeles för en stund sedan hem från en fikadejt med min mysiga Sandra. Det var väldigt länge sedan vi sågs (alltså mer än en kram och ett hej på stan), så det var verkligen kul att prata ikapp om tiden som varit. Vi gick på ett fik som heter Pause, typ det enda fiket i stan som har öppet efter klockan sju. Tyvärr så är det väldigt dyrt där (fast å andra sidan, säg ett fik som är billigt nuförtiden!) så det fick bara bli en kopp grönt thé för min del. 29 kronor för thé, är det egentligen inte helt sinnessjukt? Hur som haver pratade vi om lite dittan och dattan tills jag fick höra att även hon har börjat göra egna smycken. Vilket vidare förde oss till en diskussion om vi inte skulle ta och försöka starta något gemensamt. Hon är inriktad på smycken med en bohemisk touch. Vore coolt att ha en webshop tillsammans där hon säljer sina bohemiska smycken och jag med mina "söta" smycken. Intressant utbud! :) Får se hur det går med den saken, vore ju verkligen kul att börja något. Om ens smått... :)

Matrim ligger och snarkar för fulla muggar, jag däremot blir nog uppe en liten stund till. Har ingen föreläsning imorgon så jag ska nog sova typ halva dan. Eller nä det ska jag inte, jag måste städa och ta tag i en massa andra tråkiga hushållsysslor. Men sovmorgon blir det i alla fall! Men innan jag låter mig själv omslutas av täckets värmande famn så ska jag faktiskt pyssla lite. Mer smycken on the way! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul, fin blogg du har

2011-03-04 @ 12:52:33
Postat av: Emma

Tack ska du ha! :)

2011-03-05 @ 00:54:55
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0