Snö :-(

 

Jaha. Det var den våren det! Det snöar ute, usch vad tråkigt. Men det är sånt man får ta när man bor i Jämtland. Man kan ALDRIG förvänta sig att det ska bli vår i mars... Får nog vänta typ en månad till. Hmm.... Ganska tråkigt att börja ett inlägg med en väderrapport, insåg jag just. Haha. Fast vädret är ju oerhört viktigt eftersom det påverkar humöret. Men jag skall försöka hålla en god ton i inlägget ändå... Det är ju trots allt fredag! Härliga helg! Inget speciellt som händer idag dock. Jag och Matrim skall åka hem till mina föräldrar om typ en timme... Han jobbar fortfarande men borde nog hinna med bussen.

Förutom att jag hade en två timmars föreläsning (knappt) har jag städat lägenheten ganska grundligt. Det blev så oerhört snyggt, känner för att ge mig själv en klapp på ryggen. Har ju lovat att jag skall visa hur vi bor någon dag, funderar på att göra det till veckan. Är ju så oerhört nöjd med våran lägenhet, speciellt när det blev omtapetserat! Det blir dock inget inlägg där jag visar hela lägenheten på en gång, utan jag kanske tar ett eller två rum i taget. Så ni inte blir överösta med bilder :-) Inte för att våran lägenhet är så stor, men alla personliga detaljer måste ju få komma med! (ni kommer att förstå vad jag menar)

Ja, och i helgen blir det plugg och pyssel för min del. Imorgon lördag skall vi dock åka och fira min svägerska en sväng som fyllde år för några dagar sedan. Har inte hunnit att göra så mycket smycken den senaste veckan, känner redan hur abstinensen kickar in.

Hörs kanske något ikväll!

Kram till er alla därute, och ha en riktigt fin helg! :D

P.S Har självklart på mig nyskjortan idag. Den sitter som ett smäck! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0