Onsdag morgon

God morgon! Har nyss ätit frukost och skall alldeles strax bege mig iväg till skolan... Går bara 10.15 - 12.00 idag, så himla skönt! Efter det ska jag och älskling traska ner på stan en sväng, jag behöver fortfarande lite grejer till mina smycken. Känns som att jag kommer att köpa mig fattig snart, haha. Men det är ju så himla roligt att hålla på! Skall kanske börja sälja vissa av mina smycken, men inte riktigt säker på att jag hur jag ska nå ut till en större skara... Känns inte som att det direkt räcker med bloggen ;-) Tradera kanske? Jaja, vi får se hur det blir :-)

Aja, ska ta och borsta tänderna nu och dra på mig lite kläder! Vi hörs sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0