Nya verktyg

Åh är så himla glad. Hämtade ut ett paket idag som jag beställt från Artistica.nu. Det innehöll lite nya verktyg till min lersmyckestillverkning.

Det till vänster är en claygun (lerpistol) med 20 olika munstycken. Man lägger in leran i den och trycker ut så blir det olika mönster. Kommer förmodligen att komma till väl användning! :)
I mitten ser ni liquid sculpey som är en sorts flytande lera. Man kan blanda den med vilken lera som helst (fimo, cernit osv) så blir leran flytande. Blir superbra när jag ska göra mina små bakelser!
Till höger är det sex olika träknivar.


Kan knappt vänta med att börja testa :-) Får se om jag hinner göra något ikväll!


Kommentarer
Postat av: celine m

det låter kul

2011-03-16 @ 19:26:34
Postat av: celine s

Kul det ser ut

2011-03-16 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0