Ny kurs + klipptid

God morgon!
Tänkte bara skriva lite snabbt nu innan det bär av mot skolan, och den nya kursens första föreläsning. Nu lämnar vi juridiken bakom oss och börjar en kurs som heter "Socialt arbete och organisationer"... Låter inte så vidare spännande va? Hoppas dock att mina farhågor inte besannas ;-)

Efter skolan ska jag iväg och klippa mig hos min vän Sandra. Måste ta bort en massa slitna hårtoppar, det var ju trots allt 3 månader sedan jag klippte mig sist. Efter det ska jag gå på stan en snabbis och inhandla lite nytt smink och lite ny lera (gul och vit håller på att ta slut!)

Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Fjun

Från början av ettan till slutet av tvåan klippte jag mig inte överhuvudtaget! Jag hade fett långt hår!

2011-03-28 @ 14:53:44
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul:)

2011-03-28 @ 18:26:52
Postat av: Emma

Fjun: Tycker du passar bäst i kort hår, faktiskt :-)

2011-03-30 @ 17:47:25
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0