Lägenheten ~ Sovrummet

Tänkte visa er vårat sovrum idag, bilder på resten av lägenheten kommer upp sen! :-)


Sett från hallen.

Min byrå där jag förvarar vissa av mina kläder...  På byrån kan man urskilda en hel del saker. Min pigtittare är nog det jag värderar mest eftersom jag fick den av min morfar för en herrans massa år sedan, han har gått vidare till nästa liv. Så självklart fotografiet på mina brorsdöttrar :-) Älskar även min "donna" till vänster där man hänger av sig kläder.


Lite mer av mina kläder...

Bokhyllor ovanför sängen fylld med fantasy i pocketformat :)

En karakatyr av mig. Fick den ritad av en vänlig herre på en marknad när jag var runt 15 år gammal. Kanske inte så likt idag, förutom ögonen och läpparna... Men ändock ett kul minne :-)




Hoppas ni gillade den lilla rundturen ^_^

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Ni har det jätte fint gums :)

2011-03-23 @ 13:07:55
Postat av: Fjun

Du fick det att se finare ut på bild än i verkligheten lol :P :)

2011-03-23 @ 18:31:41
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna: Tack gumman!

Fjun: Kan ju inte rå för att jag är bra på att ta bilder eller att ljuset var perfekt :)

2011-03-23 @ 18:43:31
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: celine m

fint du har det

2011-03-24 @ 15:37:17
Postat av: Emma

Celine: Tack, gör så gott jag kan :D

2011-03-27 @ 19:39:35
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0