Inget speciellt, men ändå en uppdatering

Gudars skymning så trött jag är idag. Lyckades bara få ihop ungefär 3-4 timmars sömn inatt, så det är väl inte så konstigt. Men det var verkligen helt omöjligt att somna... Jag låg och vred mig i säkert två timmar utan resultat. Sedan när jag väl somnade drömde jag mardrömmar om att Matrim var elak mot mig och jag vaknade upp titt som tätt av att jag fäktade med armarna mot honom... Inte en helt okej natt med andra ord. Kommer säkerligen att sova som en stock inatt, med förutsättningen att jag inte lyckas hålla mig vaken så länge. Jag har nämligen en förmåga att råka somna i soffan framför teven under dagarna, vilket resulterar till att jag inte kan somna sedan när jag väl borde... Nåväl.

Har inga direkta planer idag...
Sitter just nu och väntar på att min matlåda ska bli tillräckligt varm. Det blir spagetti med köttfärssås till lunch idag, mumma. Jag gör en riktigt grym köttfärssås, bara så att ni vet ;-) Eftermiddagen kommer nog att ägnas åt att inspektera Rift ytterligare från min sida,  och vänta tills mannen i mitt liv kommer hem från jobbet. Till middag skall vi inviga vårat våffeljärn (vi köpte ett alldeles nyligen och har tidigare aldrig ägt ett). Ska bli otroligt gott med nygräddade våfflor till middag :)

Senare ikväll så drar vi nog iväg en sväng på gymmet. Vi tänkte köra ett riktigt långpass idag, typ två timmar. Så man blir riktigt öm och mör i kroppen :) Måste ju börja jobba hårt nu om man ska vara i någorlunda form till BEACH 2011!


Kommentarer
Postat av: celine

hihi

2011-03-31 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0