Flätat mocka-armband med berlocker

Det här armbandet gjorde jag egentligen förra veckan, men jag kunde inte göra klart det eftersom jag väntade på ett magnetlås som jag hade beställt på Panduro. Men idag kom äntligen låset (den där metallgrejen som ni ser i bilden nere till vänster), och armbandet kunde äntligen sättas ihop. Låset var precis som jag hade förväntat mig, jättefint och superbra kvalité! Armbandet har jag flätat själv med hjälp av ett vitt mockaband och ett rosa bomullsband. Vad tycks? Varje berlock symboliserar olika viktiga saker i mitt liv. Cupcaken står för att jag älskar det goda i livet (allt från god mat till att bara ha det kul), tärningarna representerar mitt intresse för spel (rollspel, tv-spel, dataspel, you name it) och boken står för att jag älskar att läsa och skriva, plus att jag är student. Ett väldigt symboliskt armband med andra ord! Hoppas ni gillar det, det gör jag!:)

Kommentarer
Postat av: Sara M

Snyggt Emma:)

2011-03-08 @ 17:57:20
Postat av: Anonym

snygga

2011-03-09 @ 17:40:21
Postat av: stina

ja visst ær dom fina? jag funderar faktiskt på att bestælla en. vet dock inte om jag vill ha den rosa eller grøna.



vad duktig du ær med leran! jættefina grejer :) du borde sælja på tradera!

2011-03-09 @ 18:18:21
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0