Får det lov att vara en liten tårtbit?

 


Ville ha ett nytt mobilsmycke så det fick bli en liten tårtbit :-)


Jag fick dessutom 6 tårtbitar "över"... Så om det är någon som är intresserad av att ha en liten tårtbit är det bara att säga till. Dock har jag bara 3 med krok kvar (som min bild). De resterande 3 har en magnet på baksidan som gör att man kan sätta upp den på kylskåpet, eller vart man nu vill! Alla ser nästan likadana ut, förutom att de med magnet är liiite större. De med krok kan antingen användas som mobilsmycke - som i mitt fall - eller kanske ett halsband.

Om du vill köpa, skicka ett mail till [email protected], så fixar vi resten via privat kontakt!
55 kr/styck (plus ev. frakt!)


Kommentarer
Postat av: Ann Forslund

Åååhhhh vilken fin utbrast Wilma och Ida och jag håller med dem så klart! Kram på dig

2011-03-29 @ 08:32:00
Postat av: celine

vad god tårtbiten ser ut, haha

2011-03-29 @ 18:30:13
Postat av: Emma

Ann: Tack vad gulliga ni är! Pussa tjejerna från mig :) Kram

Celine: Hehe, kanske du vill ta en tugga? ;)

2011-03-30 @ 17:46:03
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0