Familjemiddag och melodifestivalen

Lite dålig uppdatering från min sida. Men det blir lätt så när man är hemma hos mor och far. Allt jag gör är att typ ta det lugnt och plugga. Inte så mycket att uppdatera med andra ord ;-)

Fast den här dagen har dock haft ett ganska högt tempo. Vi hade ju som sagt familjemiddag för att fira min bror som fyllde 30 i torsdags. Till middag blev det tacos och till efterrätt åt vi syrrans egengjorda marrängtårta med grädde och bär. MUMS! När jag säger att det har varit ett ganska högt tempo menar jag bland annat mina yngsta syskonbarn som har lekt. Det blir ganska stojigt och stimmigt. Men jag och syrran har varit ganska duktiga på att hålla igång också. Det går inte att hejda oss när vi är tillsammans. Nu när alla åkte hem blev det så himlans tyst. Så tyst att det bara känns konstigt. Har haft sjukt mysigt, och jag är så lyckligt lottad som har en sådan underbar familj. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna dem allihopa, men jag är så otroligt tacksam.

Nu laddas det inför finalen i Melodifestivalen i alla fall. Inte för att jag är speciellt taggad, tycker att det var mest skit i år. Var mycket bättre kvalité i fjol (är fortfarande oerhört bitter att Salem inte vann...)... Hoppas dock på Playtones låt "The King", vore lite kul att skicka dem. Jag tror dock att Eric Saade kommer att vinna. Den låten är helt okej, men inte direkt något jag hoppar högt för. Men "han är ju så GUUUULLIG och såååå duuuuktig" *fangirlskrik* (ironi i överflöd). Jaja, hur som haver blir det säkerligen en trevlig tillställning att kolla på.

Ha en trevlig lördagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sara M

Han är halv arab (libanon) och halv svensk;)

2011-03-13 @ 12:00:30
Postat av: Fjun

Salem var grym!

2011-03-13 @ 17:33:54
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: Emma

Sara: Det visste jag faktiskt inte! :)

Fjun: Ja eller hur! Så otroligt duktig och charmig artist!

2011-03-13 @ 19:38:31
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0