Dagens bravader

Jag skulle nästan vilja säga att det är vår ute idag. Så himla härligt väder! Den här vintern har varit alldeles för lång. I och för sig inte alls lika kall som vintern förra året, men snön har legat relativt tjock ända sedan november. Nu vill jag ha bar mark!

Idag stod först och främst plugg på schemat. Har pluggat tillsammans med Sara, Maria och Fredrik. Vi pluggade väldigt effektivt från elva till två. Efter plugget stack jag och älsklingen iväg på ett gympass. Förut har jag alltid tränat själv, men har äntligen fått min vilja igenom. Älsklingen gick och skaffade ett gymkort förra veckan. Det är ju så mycket roligare att träna tillsammans. Motivationen blir ungefär tio gånger starkare!

Nu ska jag strax iväg och träffa söta Maja. Hon har varit i Asien (den jäkeln!) sedan i november och kom hem för några veckor sedan. Ska bli roligt att höra om alla hennes äventyr! :)

Kommentarer
Postat av: celine s

Oj sedan november!

2011-03-16 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0