Dag 6 - En "dagens"- lista

DAGENS...

Humör:
Riktigt bra faktiskt! Trots det skiftande vädret.
Planer: Föreläsning på förmiddagen (kursavslut) sedan tentaplugg hemma hos Maria och Fredrik. Nu ikväll ska jag slöplugga lite och skumma igenom kurslitteraturen.
Frisyr: Just nu har jag en såndär ful toffs mitt på huvudet, men annars har jag haft utsläppt.
Kläder: Leopardklänning, svart kofta, svarta strumpbyxor, brunt läderskärp i midjan och sånna där underkläder givetvis.
Smink: Mineralfoundation från bareMinerals (fairly light), under-eye concealear från Maxfactor (fair 306), blush från L'oreal (rose), false lash effect mascara från MaxFactor samt brun ögonbrynspenna från H&M.
Vill ha: Har faktiskt inget speciellt ha-behov idag.
Längtan: Sommar. Vill bara koppla bort skolan just nu. Inte för att jag är less utan bara för att det ska bli skönt med "lov" :-) Men håller tappert ut. Bara två kurser kvar den här terminen :)
Roligaste: Fick hem kissekatterna igen!
Tråkigaste: Snöstormen som attackerade Östersund nu på eftermiddagen...
Musik ♪♫♪ : Håller på att återupptäcka lite musik som jag lyssnade mycket på under högstadiet och gymnasietiden. Det blir med andra ord mycket goth, punk och synthpop (och lite annat smått och gott) Har suttit nu en stund och försökt få ihop en bra lista på Spotify. Klicka här om du också vill lyssna! :)



Det här inlägget ingår i "Sju dagar om mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0