Åh vilken hääärlig dag...

Solen skiner ute, men det är trots det några minusgrader. Är så oerhört less på kylan nu, kan det inte bara bli vår? Tänk er när trädens knoppar brister, man hör det ljuvliga fågelkvittret, vårjackan får man hämta från källaren, vantar och halsdukar läggs undan. Det vore nåt det!

Förlåt för den dåliga uppdateringen föresten de senaste dagarna. Förutom att jag hade en sprängande huvudvärk var jag frukansvärt omotiverad och allmänt less igår. Trodde seriöst att jag skulle ge upp där och då. Antar att man har sånna dagar ibland, men det är frukansvärt tråkigt när det händer... Men nu är jag tillbaka med förnyade krafter. Ska strax klä på mig, borsta tänderna och bege mig iväg till dagens föreläsning. Känner mig ovanligt pepp. Jag kan inte direkt påstå att juridik är den roligaste kursen vi haft hittills, men intressant är det definitivt.

Ni får ha det så fint idag så lär vi höras något senare!

Kommentarer
Postat av: Celine S

finaste bloggen jag har sett utom fokis blogg så klart :)

2011-03-15 @ 20:02:26
Postat av: Emma

Celine S: Oj, tack så mycket :-) Ja, Fokis blogg gillar jag också! <3

2011-03-15 @ 20:16:22
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0