Bio ikväll!

Tjoho, ikväll blir det bio! Vi ska se Transformers: Dark of the Moon. Jag är inget vidare fan av de tidigare filmerna, men älsklingen är besatt av allt som har med Transformers att göra, och självklart följer jag med honom :) Dessutom älskar jag ju att gå på bio. Jag hoppas dock verkligen att den här kommer att vara bättre än de tidigare. Mindre fokus på människorna och mer robotar, då blir jag glad. Intressant dessutom hur de har ersatt Megan Fox med en annan snygg tjej. Inte för att hon är i närheten lika snygg som Megan, men det är ändå patetiskt att Michael Bay väljer tjejer i sina filmer utifrån deras utseende, och inte deras skådespelartalanger. Megan Fox fick tydligen rollen för att hon hade en ursnygg mage och kunde springa fort?!?!  Jaja, det är så det går till i Michael Bays värld...


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-30 @ 19:49:20
Postat av: Emma

Anna: Haha sötnöt :)

2011-07-01 @ 00:07:48
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0