Semester, typ

Tjoho!
Nu är jag och älsklingen hemma hos mina föräldrar i Hammarn. Vi ska mysa här tills på onsdag, då tar vi nämligen tåget ner till Sala (från Sundsvall) för att hälsa på Matrims familj några dagar. Ska bli sjukt kul att komma ifrån Jämtland lite, och självklart ska det bli kul att träffa Matrims familj igen. Senast jag såg dem var maj förra året, så jag tror bestämt att det är dags!

Här ska vi bara ta det lugnt. Matrim behöver vila lite nu efter att ha jobbat 13 av 14 dagar, stackarn. Han ligger redan och snarkar efter middagen, haha ;-) Det ska ju bli någorlunda finväder imorrn så förhoppningsvis kan man kanske sola lite!

Ha det så bra mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0