Städdag

Att städa en lördag känns ju föga lockande, men tyvärr är det något som jag måste ta tag i. Efter veckans slit på skolan skulle jag helst av allt bara vilja pyssla eller ligga framför teven... Men men, det är bara att bita i det sura äpplet! Älsklingen jobbar till åtta ikväll så tyvärr får jag städa själv, men det gör inte så mycket. Som den goda flickvän jag är tänkte jag ha hemmet skinandes rent innan han kommer hem.

När jag städer brukar jag alltid lyssna på Enya... Jag vet inte varför men den kvinnans musik passar så bra till just städ (det känns som att sysslan går lite lättare). Min absolut favorit från Enya är lätt Caribbean Blue, den är så fantastiskt vacker så jag får rysningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0