Kalas hos Sara

Igår var som sagt jag och Matrim iväg för att fira Sara, vi hade en väldigt trevlig kväll. Vi fikade, såg på youtube klipp, pratade och hade det allmänt trevligt. Tyvärr så lägger jag inte upp några bilder på födelsedagsbarnet. Hon vill inte vara med på bloggen så det respekterar jag... :-) Men ni får givetvis se lite andra bilder!



Fika, mmm!


Den otroligt goda tårtan.


Matrim, Fredrik och Maria.


Maria och jag.


En av presenterna som Sara fick av mig. Ett halsband med ett hjärta där det står "Kärlek" på persiska. Självklart har jag gjort det själv :)


Den andra presenten... Också handgjord av mig. En torrtovad blomma... Man kan ha den som brosch på kläder eller vad man vill :)


Det är så himla skönt att det äntligen är helg. Ska bara ta det lugnt. Pyssla, spela ocarina, kolla på lite nya avsnitt från serier vi följer... Verkligen njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0