I trötthetens tecken

Det är inte sant vad trött jag är idag alltså. Har försökt plugga familjerätt sedan jag kom hem från skolan (runt fyra), men tankeverksamheten vill inte riktigt hänga med. Satte mig vid datorn här en stund för att försöka vakna till, jag måste nämligen ner till tvättstugan om en kvart. Trots att soffan framför teven ser oerhört lockande ut så motstår jag dess lockelse, för tvätta det måste jag. Dessutom måste jag plugga klart mellan besöken i tvättstugan. Inte direkt en idealisk kväll, men vad gör man! :)

Det blev tyvärr inget oscarstittande för mig inatt, ungefär vid halv två gav jag upp och traskade iväg till den mycket inbjudande sängen och min mysiga karls famn. Men jag gråter inga floder för det! Att dömma av vilka som vann så var det knappast några större överraskningar. De som hade förutspåtts vinna gjorde typ det. Tråkigt när det blir så tycker jag. Mest ledsen är jag över att How to train your dragon inte tog hem priset för bästa animerade film. Visst gillar jag Toy Story 3 (som vann) också, men How to train your dragon är så mycket bättre. Se den filmen om ni inte har gjort det!

Jag tänkte dock lite senare ikväll (om jag inte somnar, dvs)  posta ett inlägg om årets oscarsgalas snyggast vs fulast klädda donnor. So, stay tuned! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0