The Bäst vs the Sämst, at the Oscars 2011!

1. Mila Kunis, helt klart galans snyggaste. Hennes klänning från Elie Saab är ju som en dröm. Färgen, modellen, detaljerna, perfekt! Grekisk gudinna?
2. Hailee Steinfeld i en klänning från Marchesa. Både hon och klänningen är jättesöt och passar som handen i handsken. Tänk, bara 14 år och har redan blivit nominerad för en oscar.
3. Helena Bonham Carter i en Colleen Atwood klänning. Alltså jag är ju grymt svag för klänningar som går i goth-stuket, så det är ganska givet att jag skulle gilla den här. Helana passar ju så bra i den här stilen också, love her!

1. Cate Blanchett i Givenchy. Kanske den fulaste klänning jag någonsin sett. Det finns väl knappast någon levande människa i världen som kan bära upp den här skapelsen? Jag vet inte varför, men jag tänker på rymd och ödlor när jag ser klänningen. Kanske en aftonklänning för en humonoid ödla? Synd för Cate tycker jag, hon är ju så himla vacker. Hon kunde bara ha satt på sig sin Galadrielklänning och ägt skiten ur alla.
2. Melissa Leo i en klänning från Marc Bouwer. Alltså de där axlarna, whats up?! Skulle ha passat väldigt bra som bordsunderlägg.
3. Gwyneth Paltrow. Förvisso inte alls lika hemskt som damerna till vänster, men jösses så tråkigt. Ser ut som något vem som helst slänger ihop på hemslöjden i skolan. Blev fållen i kjoldelens nederkant inte riktigt klar? Urringningen var inte heller särskilt smickrande.


Kommentarer
Postat av: Matrim

LOL!!! Gwyneth's klänning ser ut som ett korvskinn av silver! Som en 3åring dessutom gått lös på med en sax!

2011-03-01 @ 07:51:38
Postat av: AnnaSolros

Jag hade satt Hailee före Mila, men annars håller jag med.. Å Helena är verkligen het i svart :D

2011-03-01 @ 19:07:54
Postat av: Emma

Matrim: Haha, instämmer helt älskling :)

Anna: Jag hade också svårt att välja, men jag är så himla svag för lila... :) Men eller hur, Helena - det är en riktig kvinna det! ;)

2011-03-05 @ 00:56:54
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0