Tillbaka till Östersund



Äntligen har det kommit lite snö! Hoppas den stannar kvar nu då...

Nu är jag tillbaka i Östersund. Praktiken är slut, gjorde min sista dag igår. Vart tog tiden vägen?! Det känns faktiskt lite vemodigt, vilket jag inte hade trott att det skulle göra... Givetvis är det underbart att få vara hemma permanent igen, och inte bara över helgen. Som jag längtat! Men praktiken har verkligen varit toppen. Har lärt mig oerhört mycket och kommer att sakna alla underbara arbetskamrater :)

På måndag börjar en ny kurs som heter Forskningsöversikt, vilket är en helt självständig läs & skrivkurs. Givetvis har man en handledare som stöttar en, men det är inga föreläsningar eller så. Känns ganska skönt, även om jag vet att jag kommer att vara lite stressad hela tiden. Jag har en idé om vad jag ska skriva om, men behöver någon att bolla idéer med. Mailade den som ska vara min handledare för flera veckor sedan, men har inte fått något svar. Jaja, vi får se vad som händer på måndag.

Idag ska jag faktiskt ta tag i lite städning... Röja ur och organisera skåp och lådor i köket. Tänka ta lite pö om pö nu innan jul så behöver jag inte ta allt de sista dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0