Det börjar närma sig...

Pust. Nu är allt äntligen klart. Har pratat med praktiksamordnaren och äntligen fått bekräftat att jag ska vara på något som heter Ungdomsstöd. Det var också det jag önskade när jag först samtalade med honom, så det känns skönt att jag faktiskt fick det. Jag har bara en liten aning om vad de sysslar med, men av det jag vet så lät det riktigt intressant! Jag vill ju jobba med ungdomar i framtiden, så det känns som att det här kan bli något i rätt riktning! Håll tummarna att det går bra nu då :)

Annars så gör jag inte så mycket just nu om dagarna. Planerar och packar inför flytten på söndag. Har precis lärt mig att virka också, blev så himla inspirerad av alla kreativa männikor som lägger ut sina alster på Facebook och i bloggar :) Håller på med en sjal just nu, lovar att lägga ut den så fort den blir klar! Höll dessutom precis på att återhämta mig från förkylningen när en NY förkylning slog till med full kraft. Känns som min vanliga otur! Som tur är så har jag i alla fall några dagar på mig att bli bättre innan praktiken börjar.

Nu tänkte jag fortsätta virka på min sjal framför teven en stund. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: marléne

Vad kul! Jag håller på att virka en giraff just nu =)

2011-08-25 @ 16:46:54
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: marléne

Ja bloggen kommer antagligen svämma över av bilder på den lille när h*n anlänt =) Nej alltså det är så svårt med namn, kommer antagligen skriva ner både tjej/kill namn och ta med på bb och kanske välja ut något där som passar =) Men det gäller bara att komma på några också :P

2011-08-25 @ 18:52:35
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0