En dag i sänder

Nu har sommarens sista månad anlänt och med det infinner sig sig en sorts storm av känslor i mitt inre. Samtidigt som att jag är glad att det är hela fyra veckor kvar av sommarlovet känner jag ändå en sorts panik och stress. Fyra veckor kan lätt omformas till bara med tanke på hur oerhört fort sommaren har seglat förbi hittills. Den 29 augusti skall jag befinna mig i Sundsvall för min första praktikperiod som sträcker sig ända till 9 december. Det kommer att bli en hård prövning att bara kunna träffa min älskade under helgerna, men det skall gå på något sätt! Som tur är har jag i alla fall hittat boende. En vindsvåning som kommer att delas med mina kära vapendragare Maria och Fredrik. Det går nog bra! Rätt vad är så är vi inne i december och man längtar efter julmust och skinka. Men nog om det, nu ska jag njuta så mycket jag kan av den sommar som är kvar. Djupdyka i spännande böcker (vad jag läser just nu kan ni se här i spalten till höger), bättra på brännan (som tyvärr har en tendens att snabbt försvinna), fynda i sommarens alla reor, äta färska jordgubbar, träna osv osv... Och självklart sticka in ett blogginlägg eller flera :-)

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Men det var det värsta, det hade jag missat.. Det var inte en liiiiten praktik det inte.. Jag kommer ju vara i Härnösand 1 vecka per månad ungefär så vi kommer vara nära varandra ^^

2011-08-03 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0