Mysfredag

Hej! Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering både igår och idag... Men har tyvärr haft lite annat för mig :) Igår satt jag och skrev på reflektionen som jag nämnde i det tidigare inlägget. Blev faktiskt klar med den, skönt! Ett moment i den här kursen klar! Bara typ fyra to go... Hm! :) Idag har jag också pluggat tillsammans med Sara och Fredrik. Vi försökte komma igång med tentan. Det blir  ingen salstenta denna gång utan en hemtenta, och den fick vi redan i måndags. Känns ganska bra faktiskt. Det blev tyvärr inte så mycket gjort för våran del dock, men jag skyller på att det trots allt är fredag. Pluggmotivationen brukar inte vara så hög då! :)

Ska om ungefär en timme börja med maten... Idag ska jag göra färsbiffar med soltorkade tomater och fetaost. De ska vi äta i vitlöksnaanbröd, tillsammans med vitlökssås och sallad. Tror det kommer att bli en riktig hit!

Ikväll så kommer en gemensam vän till mig och Matrim över, vi ska kika på nån film och bara allmänt umgås. Har inte ätit något godis på hela veckan (duktigt!) så ikväll tänkte jag lyxa till det med lite fransk nougat ;) Har ingen aning om vad det blir för film ännu, men det lär nog visa sig! :) En riktig mysfredag blir det i alla fall!

Passa på att ha en mysfredag ni med!

Kommentarer
Postat av: Edit

Låter som det blir en riktigt god middag för dig och Matrim! :)

2011-04-08 @ 17:41:01
Postat av: Emma

Edit: Ja jag hoppas på det :D

2011-04-08 @ 18:07:27
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0