Update

Hej hörni!
Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har haft lite att göra. Var borta hela fredagen i Birsta med mina föräldrar, och igår hade jag också "fullt" upp med träning, plugg, pizza med Sara och mys med Matrim.
Och nu har jag en jobbig pluggvecka framför mig. Ser verkligen inte fram emot det, men tyvärr är det inte så mycket att göra åt saken :) Måste läsa ut "Vid byråkratins gränser" idag och åtminstone börja med recensionen. Jag har resonerat som så att jag tänkte ta de jobbigaste frågorna nu, så gör jag de enklare senare. Det kommer nog kännas skönt att ha det jobbigaste gjort, så att man inte behöver känna sig så stressad.

Men snart är det påsk i alla fall, det ska bli så skönt! Jag och Matrim åker till mina föräldrar i mitten av veckan och blir där till dagen efter annandag påsk. Ska bli trevligt att äta god påskmat och bara ha det allmänt gött. Tja, förutom att jag förmodligen måste plugga då... Men men :)

Ska försöka uppdatera bloggen under veckan, men kan dock inte lova något :)

Ha det så bra mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: celine

oki doki

2011-04-18 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0