B&J och plugg

Sitter och mumsar på lite B&J's (Ben & Jerry's) Cookie Dough, var så länge sen jag åt B&J så jag var tvungen att köpa en igår... En sommar var jag helt besatt av B&J och åt säkert 2-3 st i veckan. Tänk att slänga iväg 100-150 kr på bara glass. Helt sjukt. Ja, det är synd att den är så himla dyr, men det är inte svårt att förstå varför. Den innehåller äkta grädde i jämförelse med andra glassar som bara har skummjölk. Dessutom arbetar de mycket med miljö och hälsofrågor (ex så kommer alla deras ägg från frigående höns). Det finns alltså många anledningar till att välja B&J framför annan glass :-)

Idag har jag varit på det sista seminariet för den här kursen. Det var ett redovingsseminarium där vi i små grupper skulle prata om något som intresserat oss extra mycket i alla de artiklar vi läst under kursens gång. Utifrån det skulle vi sedan ställa en diskussionsfråga som våra klasskamrater skulle diskutera. Det gick väl helt okej för min grupp. Vi hade egentligen inte förberett oss alls eller skrivit särskilt mycket. Men gjort blev det iaf! :-)

Ikväll måste jag ägna lite tid åt tentan igen även om jag egentligen bara vill spy på den. Men har lite småsaker kvar att fixa. Den ska ju lämnas in imorrn (senast kl 23.59) så jag kommer att spendera några timmar på skolan imorrn efter den sista föreläsningen. Jag har ju tyvärr inte Word på min dator så jag måste låna en dator från skolan, för rättstavning osv.

Så nu är det lika bra att jag sätter igång, lägger upp en dagens outfit lite senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0