Tisdag den 19 april

Blä. Är fruktansvärt less på att plugga idag. Har därför tagit en paus i några timmar nu och städat lite i lägenheten. Inte för att det direkt är roligare, men det är skönt att röra på sig och slippa sitta klistrad framför dataskärmen... Dessutom kör man fast lite ibland och behöver tänka på något annat. Matrim jobbar till 23 både idag och imorgon, sjukt tråkigt att vara ensammen. Dock är jag väldigt stolt över honom, han skriver upp sig på obekväma tider för vår skull, så att vi ska få lite mer pengar i kassan :)

Men det går i alla fall framåt med pluggandet. Har inte så mycket kvar att skriva, börjar äntligen se ljuset av tunneln! Nu måste jag dock fortsätta om jag ska nå mitt uppsatta mål idag (och det kan ju vara bra, eller? :p)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0