Tillbaka till vardagen

Nu är jag och Matrim äntligen tillbaka i stan efter en härlig påsk hemma hos min kära familj. Jag har ätit alldeles för mycket påskmat och godis, så nu känns det nästan som att man rullar fram... :-) Får kompensera det med lite träning den här veckan. Matrim jobbar dock kväll fem dagar den här veckan, så jag får träna själv... Men det ska nog gå det med!

Kan i varje fall rapportera att jag är i princip klar med hemtentan nu i alla fall, äntligen. Har bara lite kvar på bokrecensionen. Men den ska inte lämnas in förrän på fredag, så jag känner mig inte stressad längre. Seger! Är dock inte så supernöjd med allt jag skrev, men men... Vi får hoppas det går vägen ändå!

Förutom att bara njuta och ta det lugnt var jag faktiskt ut på hotellet (i Hammarstrand) på påskafton. Fick sällskap av två av mina bröder, och mötte även upp systra mi där. Det var faktiskt riktigt trevligt, trots att det var omänskligt varmt i lokalerna. De sista timmarna var det fullkomligt smockat med folk. Ibland undrar man om det ens finns så många människor i Hammarn. Pratade och umgicks lite med gamla vänner och blev bjuden på cider och goda drinkar. Helt klart lyckad kväll!

Ikväll skall jag ägna åt lite annat plugg, skall läsa den sista artikeln för den här kursen och göra lite grupparbete. Mellan 18-22 äger jag tvättstugan. Inte så spännande dag med andra ord, men det är ändå skönt att komma tillbaka till vardagen! :)

Kommentarer
Postat av: Fjun

Soft att du är klar med tentan! Nice :) bara en reflektion och en redovisning kvar alltså? Jag har recensionen kvar... och 70 sidor i boken. Men jag har hela torsdagen efter 15 och 12 timmar på fredag på mig, så det borde vara lugnt :)

2011-04-26 @ 23:13:15
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, ska väl läsa igenom allt och ev. ändra lite saker. Tänkte sitta på skolan efter föreläsningen på fredag och göra klart. Du får jättegärna joina mig! :D

2011-04-27 @ 01:28:22
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0