Städa, wiho

Kom för en stund sedan hem från det första seminariet i den här kursen. Det var väl intressant, tror jag :) Nu ska jag dock ta tag i något som inte alls är lika intressant, nämligen att städa lägenheten. Känns som att jag gör det flera gånger i veckan, men det behövs med tanke på att jag är två tokfior som springer omkring och sprider kattsand och tussar överallt. Har inga föreläsningar imorgon så jag tänkte att det var lika bra att jag göra det nu. Morgondagen vill jag ägna åt plugg och slapp.

Senare ikväll ska jag möta min pojkvän på gymmet efter att han har slutat jobba... Blir förmodligen bara en timme idag men det känns skönt ändå att komma iväg. Ser verkligen fram emot det. Känns som att gymmet är något av det roligaste som händer under veckorna, och det är ju positivt. Gick från noll motivation till hundra :)

Ha det fint hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0