Lunch på Oscars och klippning (igen?!)

Jag och älsklingen hade pengar kvar från våran matbudget (vi har satt fast en specifik summa för varje vecka, eftersom vi vill sprara en massa pengar till sommaren),  så vi bestämde oss för att lyxa till det lite idag. Vi båda var dessutom lediga så det passade ju ypperligt med lite matlyx. Vi gick och åt lunch på Oscars, en restaurang som ligger på Campus som serverar mest husmanskost. Det är alltid buffé och maten är hur god som helst!

 

Mysiga lokaler.

Det finns alltid flera rätter att välja på och idag serverades bl.a kotletter med stekt potatis och en äppelsalsa. De har dessutom ett stort bord med fräsch sallad och olika röror. Idag testade jag två röror varav den ena innehöll keso, äpplen, kanel och russin. Den andra innehöll championer, rödlök och någon sorts ostsås. Båda var himmelskt goda!

 

Hej hej!

 

Sedan tog jag med mig Matrim till Sandra, så han fick klippa sig lite. Han blev superfin!

 

Hoho!

 

Efter det gick vi en sväng på stan och inhandlade lite nödvändiga saker. Japp, så har dagen sett ut hittills. Ikväll ska jag plugga lite (har äntligen fått mina böcker!) och bara mysa med min älskling. Fredagsmys ni vet :-)

 

Hoppas ni får en lika mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Fjun

Jag klippte mig på samma ställe igår! lol!

2011-04-01 @ 17:55:43
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: celine

roligt :)

2011-04-01 @ 18:26:28
Postat av: Emma

Fjun: Billigt och bra där ju :D

Celine: ^_^

2011-04-01 @ 20:07:18
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0