Kvällsfunderingar

God kväll!
Har precis tryckt i mig ett litet kvällssnack (det var välbehövligt efter träningen), och ska nu försöka plugga det sista för dagen innan kvällsdags. Jag kommer förmodligen att få psykbryt på tentan innan den här kursen är över. Känns som att jag har tappat allt vad motivation heter, dessutom kan jag inte få något vettigt skrivet! Har bara besvarat 2 frågor uttav 7, och de tre sista frågorna är riktigt jobbiga... På den sista frågan ska vi göra en bokrecension, så jag måste läsa en till bok ("Vid byråkratins gränser" - titeln gör inte mig särskilt upphetsad i alla fall) innan det här är över... Nåväl! Är ledig hela nästa vecka, och jag måste bli klar med tentan då. Känns dock inte så kul att kanske behöva plugga över påsk. Men vi får se hur det blir. Kan ni inte skicka lite positiv energi så jag blir full av skrivarglädje och känner att jag klarar det här? :)

Så. Nu har jag fått gnälla lite, det tackar vi för!

Annars då? Tja... Måste kliva upp halv sju imorgon bitti. Jag och Sara skrev upp oss på det tidiga seminariet (dumt nog), men det var bara för att Sara kanske skulle åka hem till Karlstad på eftermiddagen, och hon fick inte missa seminariet (de är obligatoriska). Nu skall hon inte åka hem förrän på söndag, men men... Skönt att komma upp tidigt för en gångs skull! Efter seminariet skall jag åka hem till mina föräldrar. Vi tänkte göra ett besök i Birsta på fredag, och det kanske är precis vad jag behöver?

Oj, blev ganska mycket skrivit nu, tror dock jag behövde det :) Nä, nu måste jag få lite gjort här. Hörs något imorgon!

Nattski!

Kommentarer
Postat av: celine

Hoppas det blir bra med tentan. vi håller tummarna.

lycka till <33333333

2011-04-14 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0