4 april

Gääääääääääääsp.

Länge sedan jag var såhär trött alltså. Men det kan nog bero på att jag inte sov så mycket i natt, plus att jag och älsklingen körde ett två timmars pass på gymmet. Jag sprang/joggade/powerwalkade (varvade om vart annat) i över 8 km och brände över 500 kalorier, nöjd! Mitt mål är att kunna klara av 6 km på en halvtimme till sommaren. Hoppas jag kan hålla det :)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag och älsklingen var iväg en sväng på Lidl och Willys för att införskaffa veckans mat... Känns otroligt skönt att vi håller oss till budget och dessutom får pengar över!

Men med det här inlägget tänkte jag faktiskt bara säga god natt. Vi börjar 8.15 imorgon och jag är trött som en jag vet inte vad, så det är lika bra att krypa till kojs.

Nattski!


Kommentarer
Postat av: Marléne

Härligt jobbat! Nu håller jag på att räkna ut hur mycket pengar vi gör av med på mat i månaden och ska efter det göra en budget. Hur mycket ungefär brukar ni försöka hålla er till? :)

2011-04-04 @ 22:21:25
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0